ClickCease
Cos Cumparaturi

Returnări

Renuntarea la cumparare
1. Cadrul legal
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.PRODUSUL RETURNAT TREBUIE SA FIE IN ACEEASI STARE IN CARE A FOST LIVRAT (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

2.Exceptiile
Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

a. Produse care prezinta modificari fizice sau optice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, taieturi, cusaturi rupte, destramari ale materialului, pete, fermoare nefunctionale, si alte defecte ce le poate prezenta un produs neconform (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris la adresa de email comanda@smartbalance.ro. Pentru schimbare, produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire sau interventii neautorizate, etc, decat prin sistemul de diminuare al valorii .( pentru produsul uzat se vor inlocuitoate piesele ce sunt necesare pentru aducerea produsului la conformitate si orele de manopera service pentru acesta procedura . Costurile vor fi achitate de consumator din suma de achizitie si suma rest rezultata din acesta operatie va fi expediata consumatorului prin acelasi sistem prin care acesta a achizitionat produsul . Consumatorul poate solicita piesele rezultate din inlocuire doar daca achita taxele de transport .Pentru produsele inlocuite societatea va prezenta consumatorului pe email o fisa cu preturile accesoriilor schimbate si costurile de manopera ) .
b. Furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar .
c. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
d. COMPANIA SMART BALANCE NU ISI ASUMA RASPUNDEREA IN CAZUL DETERIORARII PRODUSULUI DATORITA AMBALARII NECORESPUNZATOARE SAU MANEVRARII GRESITE DE CATRE CURIER PE PARCURSUL SOLICITARII PROCEDURII DE RETURNARE A PRODUSULUI SAU IN VEDEREA SOLICITARII PENTRU SERVICE.
Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3

3. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza SMART BALANCE cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil pe site www.smartbalance.ro .
Se poate returna produsul personal in oricare magazin SMART BALANCE .
In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi :
Clientul preda produsul in magazin in baza unui proces verbal de predare primire
Decizia de acceptare/respingere RMA va fi luata de catre Departamentul Retur Online, dupa receptia produsului la Depozitul Central
Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.

4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
Pentru retur si service se foloseste firma de curierat URGENT CARGUS.
Costuri suportate de catre cumparator:
Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )
DACA PRODUSUL ESTE RETURNAT INTR-O STARE IN CARE NU MAI POATE FI VANDUT, SE VA SOLICITA O TAXA PENTRU READUCEREA PRODUSULUI IN STADIUL INITIAL (DOAR DACA ESTE POSIBIL), SAU LA OPTIUNEA CLIENTULUI II VOM REEXPEDIA PRODUSUL PE CHELTUIALA ACESTUIA (art.14 punct 3).
Costuri suportate de catre vanzator:
Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.
Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)

5. Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)
Conform art. 24 punctele 2 si 3 , ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, SMART BALANCE va prelungi termenul in mod corespunzator.