ClickCease
Cos Cumparaturi

Informatii despre livrare

In perioada 29 august - 5 septembrie, comanda online folosind plata cu cardul, cu livrare in Bucuresti si iti livram comanda in aceeasi zi prin Glovo Curier, la pret de livrare standard, fara extra-cost. 

Pentru a beneficia de livrare prin Glovo, trebuie sa completezi la INFORMATII LIVRARE: 

Judet: Bucuresti

Oras: Bucuresti


Termenul de Livrare:


Pe scurt:

Livrarea produselor Smart Balance se face in aceasta perioada, in 1-3 zile in functie de locatia de destinatie a fiecarei comenzi.

Pe lung:

In ziua de astazi, Romania are peste 10 milioane de locuitori care cumpara online.

Atat noi, cat si tu, ne numaram printre ei. La fel ca tine, si noi apasam butonul "Plaseaza Comanda", si apoi asteptam cu sufletul la gura produsele comandate. Ori avem nevoie de ele, ori ni le dorim foarte mult, deci intelegem, nerabdarea este parte importanta din ecuatia plasarii unei comenzi online.

Ca si tine, ne dorim ca produsele comandate sa ajunga la tine rapid. Mai mult, ne dorim sa le teleportam la adresa ta, pentru ca la randul nostru dorim ca produsele comandate de noi online, sa fie teleportate in secunda la adresa noastra in secunda in care am plasat/platit comanda. Din pacate, asa cum suntem toti constienti, la metoda de livrare prin teleportare inca se lucreaza.

Trebuie sa stii ca peste 95% din comenzile plasate online la Smart Balance ajung la destinatie in 1-2 zile lucratoare. Lucram cu toti curierii care ofera livrare nationala, si analizam automat timpul de livrare door to door al fiecaruia (din momentul in care predam coletul pana in momentul predarii coletului catre client), si asta ne ajuta sa decidem cu ce curier vom trimite comanda ta, astfel incat sa ajunga intr-un timp cat mai scurt la tine.


Ce mai trebuie sa stii:

Exista localitati unde orice curier livreaza odata la cateva zile. Pentru acele adrese, termenul de livrare va fi mai mare din considerente geografice si logistice. Ne-am dori sa putem influenta acest aspect, insa din pacate acest lucru nu este posibil.

Exista perioade si teritorii unde la un anumit moment din timp pot exista conditii meteo nefavorabile, conditii de drum cu circulatie ingreunata, etc. iar curierul poate decide amanarea livrarilor pe perioada acestor situatii exceptionale. Din pacate si in aceste cazuri, tot ce putem face este sa asteptam cu sufletul la gura livrarea produselor. Curierii cu care lucram sunt responsabili, si interesul lor principal este sa livreze rapid, asa ca fii fara grija, in momentul in care aceste conditii se remediaza, coletele o vor lua din loc catre tine rapid.

In perioade aglomerate (sarbatori legale, perioade de vacanta, Black Friday, etc.) volumul de comenzi este considerabil mai mare, asa ca fiecare curier face tot posibilul sa livreze cat mai mult, cat mai repede, astfel incat fiecare sa-si vada produsele comandate in timp util. Si in aceste cazuri, termenul mediu de livrare este mai mare decat in perioade obisnuite.


Cat costa livrarea produselor Smart Balance:

Am creat taxe de livrare diferentiate, in functie de greutatea si volumetria produselor noastre. Astfel:

1. Pentru piese si accesorii, livrarea se face prin curier rapid, si costa 20 lei TVA inclus, fara taxe aditionale pentru kilometri suplimentari.

2. Pentru hoverboard-uri, pachete hoverboard si trotinete usoare, livrarea se face prin curier rapid si costa 30 lei TVA inclus, fara taxe aditionale pentru kilometri suplimentari.

3. Pentru produse voluminoase, agabaritice sau cu greutate mai mare de 31kg, livrarea se face prin Bursa Nationala de Transport din cauza faptului ca in Romania firmele de curierat rapid nu sunt omologate sa transporte colete peste 31kg sau produse paletizate. Trebuie sa stii ca in acest caz, modalitatea de plata la livrare este dezactivata pentru ca operatorii Bursei Nationale de Transport sau Transportatorii Omologati, nu au dreptul legal de a incasa numerar de la client. Livrarea acestor produse costa 200 lei TVA inclus, fara taxe aditionale pentru kilometri suplimentari.

In toate cazurile de mai sus, pentru un extra pas de siguranta, iti oferim posibilitatea de a adauga serviciul de deschidere colet la livrare, pentru a te asigura ca produsele noastre ajung la tine fara surprize neplacute. Noi verificam fiecare produs inainte sa il predam curierului, insa pe timpul transportului, pot exista situatii (destul de rare) in care produsele sa fie afectate. Nu este ceva ce putem controla noi, insa tu o poti face usor la primirea coletelor, prin adaugarea acestui serviciu extra. Serviciul de Deschidere colet la livrare are un cost de 5 lei, TVA inclus, indiferent de numarul de colete aflate in expeditie.

4. Livrare prin Glovo

Pentru comenzile online plasate in raza orasului Bucuresti, plasate de luni pana vineri intre 8:00 si 13:00, platite cu cardul, ai posibilitatea sa selectezi livrare prin Glovo Curier. Aceasta metoda de livrare costa 55 lei TVA inclus, indiferent de distanta pe care o parcurge curierul pana la tine. Termenul de livrare este variabil, in functie de rapiditatea cu care Glovo aloca curier pe expeditia ta, precum si alti factori cum ar fi traficul, conditiile meteo, etc. Daca ai plasat o comanda cu livrare prin Glovo, tine telefonul aproape, te sunam sa confirmam si sa stabilim eventualele particularitati ale livrarii. Trebuie sa stii ca aceasta metoda de livrare este valabila exclusiv in conditiile mentionate mai sus, iar produsele care pot fi transportate sunt: Hoverboard-uri si Pachete de Hoverboard + HoverKart, Hoverkart-uri, Accesorii si Piese.


Ce optiuni de livrare am pentru comenzile online Smart Balance

Trimitem majoritatea comenzilor prin curierat rapid, sau Bursa Nationala de Transport atunci cand optiunea de curierat rapid nu este posibila, astfel incat produsele sa ajunga la tine rapid si in siguranta.

Exclusiv pentru comenzile cu livrare in Bucuresti (sector 1, 2, 3, 4, 5 si 6) am lansat posibilitatea livrarii prin Glovo Curier. Produsele care pot fi comandate cu metoda de livrare Glovo curier sunt:

Hoverboard-uri

Pachete de hoverboard + Hoverkart

Accesorii si Piese de schimb

In unele cazuri, trotinete usoare (insa exista probabilitatea ca in aceste cazuri, curierul Glovo sa refuze expeditia pe motiv de volumetrie. In aceste cazuri rambursam contravaloarea acestei metode de plata din care retinem taxa standard de transport, si livram printr-una din metodele de livrare standard. Bineinteles, te anuntam telefonic de aceste eventuale aspecte).

Pentru orice nelamurire, intrebare sau reclamatie, scrie-ne cu incredere pe adresa de email comanda@smartbalance.ro, sau suna-ne la 0786-222-888.